CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My photo
Qu-0ne-t0nnE, Pahang, Malaysia
n0rsas90??? m0st 0f my fren w0nder y n0rsas?? meaning f0r what?? it's de m0st frequent Q that i get whenever i put that name in everything i have... It juz c0me in my mind when i'm 16... Act it came fr0m my name, full name... NOor RabiatulSAadah Saadon.... dat's de n0rsas90 came fr0m.. n0thing special b0ut it, I juz f0und it enteresting n i keep using that name until n0w n I h0pe i'll n0t st0p using dat...

Thursday, April 30, 2009

C0bA

C0ba kau dengar...
C0ba kau cuba...
Diam bilaku c0ba
Tuk berbicara dengan kamu...

Pernahkah kau ada...
Bila ku perlu
Tuk meluahkan rasa hati...

Dan
Bila kau bersuara...
Setiaku mendengar...
Agar tenang kau merasa...

c/o
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku...
Padamu...

C0ba kau lihat...
C0ba kau c0ba...
Renung ke mata aku...
Bila ku kaku melihatmu...


Pernahkah kau ada...
Bila ku perlu tuk menyatakan
Rasa sakit dalam diri...

Dan
Bila kau perlu...
Setia ku menunggu...
Biar senang kau merasa...

c/o
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain

Yang bisa kau buat begitu
Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku...


Maafkan kerana ku tak pernah...
Terlintas tuk menulis padamu...
Salahkan ku...
Tak mungkin lagi aku meminta...
Untuk kau mendengar,
Untuk kau melihat ke mataku...

c/o
Siapa sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu

Dan bila tiada lagi teman bermain
Kau mula mendapatkan aku
Itulah aku...
Padamu...


Siapa...
yang bisa kau buat begitu...
Dan bila tiada lagi teman bermain...
Kau mula mendapatkan aku...
Itulah aku...
Padamu...

0 comments: